Vannak itt magyarok?

  • Gondoltam, vicces lenne magyarul is írni, ha van itt valaki, aki magyarul beszél. De ez csak egy próba, lehet hogy nem akad senki (az már igazán szerencse lenne). Németül jobban írok, de szeretném gyakorolni! :)

    "autistische traits" und seit der Diagnostikvorlesung glaube ich nicht mehr ans Klassifikationssystem :D

    ~all brains are beautiful~

  • »Der Mond ist aufgegangen,
    die goldnen Sternlein prangen
    am Himmel hell und klar;
    der Wald steht schwarz und schweiget,
    und aus den Wiesen steiget
    der weiße Nebel wunderbar.«
    (M. Claudius)

  • @Knoedel okay, das Gedicht mag ich auch :d

    Aber... warum? Weil der Wald schweigt?
    Ich hatte gefragt, ob jemand ungarisch spricht :) ist zwar nicht sehr wahrscheinlich, aber einen Versuch ist es wert, dachte ich.

    "autistische traits" und seit der Diagnostikvorlesung glaube ich nicht mehr ans Klassifikationssystem :D

    ~all brains are beautiful~

  • Hogy vagy?

    Egy kicsit fáj a fejem, de különben jól vagyok.
    És te?

    (richtig geschrieben ;) demnächst werde ich auch unser philosophisches Gespräch fortführen)

    "autistische traits" und seit der Diagnostikvorlesung glaube ich nicht mehr ans Klassifikationssystem :D

    ~all brains are beautiful~

  • kenne eigentlich nur die Farben

    meinst du die Vokal-Farben? D.h. du beschäftigst dich mit Grammatik? Davon hab ich leider nur sehr wenig Ahnung, ich musste das nie lernen, da zweisprachig aufgewachsen.

    Jetzt hast du ungarischen Small-Talk mit mir angefangen :d was sag ich bloß??

    Mi volt a legszebb élményed ezen a héten?

    "autistische traits" und seit der Diagnostikvorlesung glaube ich nicht mehr ans Klassifikationssystem :D

    ~all brains are beautiful~

  • meinst du die Vokal-Farben?

    Nein ich meinte piros, kék, usw. Ich übersetzte alles mit Wiktionary.


    Mi volt a legszebb élményem ezen a héten? :roll: Szombati vagyok egyedül itthon. Ettem tésztának és néztem Star Trek. És mi volt a legszebb élményed ezen a héten?

    Logic is a little tweeting bird chirping in a meadow.

    ~ Spock

  • most végre adok egy választ...

    Nein ich meinte piros, kék, usw

    zöld, sárga, fekete, rózsaszín, narancssárga, fehér, szürke, barna, átlátszó, tarka...
    eszedbe jut még egy szín? :roll:

    És mi volt a legszebb élményed ezen a héten?

    Ezen a héten (ami eddig két nap) az volt szép, hogy tegnap majdnem két órát telefonáltam a barátnömmel. Nagyon szeretem öt.
    Én is szeretem a Star Trekket ! De csak az eredeti sorozatot ismerem.

    "autistische traits" und seit der Diagnostikvorlesung glaube ich nicht mehr ans Klassifikationssystem :D

    ~all brains are beautiful~

  • Oh, ich hatte auf finnisch getippt. :) Sah jedenfalls schön aus, und ich vermutete, der Titel heißt »kennt noch wer schöne Texte« oder so.


    Vannak=sind
    itt=hier
    magyarok=Ungarn

    =Sind Ungarn hier?


    Meine Antwort auf die Frage:

    A nagymamám Magyarországról származik.Ich bin also zu einem Viertel Ungar :d .Aber ich spreche die Sprache nicht so richtig.

    I'm not weird – I'm a limited edition.

  • Nem vagyok magyar, de egy picit magyarul beszélek, talán itt is valaki tudja.
    Nagyon örülnék, mert most nincs lehetőség oda menni.
    Vicces volt, amikor egy asszony mondta, hogy a német nyelv nagyon nehéz mert minden fordítva.
    Sokszor voltam a barátnőmmel Budapesten és később Párkányban (Szlovákia).
    Ott mindig jobban éreztem magam mint itthon, nem tudom miért...

    Einmal editiert, zuletzt von molle66 (16. Februar 2022 um 14:43)

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!