Vannak itt magyarok?

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Vannak itt magyarok?

Gondoltam, vicces lenne magyarul is írni, ha van itt valaki, aki magyarul beszél. De ez csak egy próba, lehet hogy nem akad senki (az már igazán szerencse lenne). Németül jobban írok, de szeretném gyakorolni! :)
      je länger ihr sie anseht, desto absurder erscheint die Welt... und jetzt erst... undjetzterst!

Status: Irgendwo zwischen Autistin und Nichtautistin. Ziemlich kontextblind, exzentrisch und reizverarbeitungsgestört.
    • @Knoedel okay, das Gedicht mag ich auch :d

Aber... warum? Weil der Wald schweigt?
      Ich hatte gefragt, ob jemand ungarisch spricht :) ist zwar nicht sehr wahrscheinlich, aber einen Versuch ist es wert, dachte ich.
      je länger ihr sie anseht, desto absurder erscheint die Welt... und jetzt erst... undjetzterst!

Status: Irgendwo zwischen Autistin und Nichtautistin. Ziemlich kontextblind, exzentrisch und reizverarbeitungsgestört.
    • Argento wrote:

Hogy vagy?
      Egy kicsit fáj a fejem, de különben jól vagyok.
      És te?

(richtig geschrieben ;) demnächst werde ich auch unser philosophisches Gespräch fortführen)

• Argento wrote:

kenne eigentlich nur die Farben
      meinst du die Vokal-Farben? D.h. du beschäftigst dich mit Grammatik? Davon hab ich leider nur sehr wenig Ahnung, ich musste das nie lernen, da zweisprachig aufgewachsen.

Jetzt hast du ungarischen Small-Talk mit mir angefangen :d was sag ich bloß??

Mi volt a legszebb élményed ezen a héten?

• julai wrote:

meinst du die Vokal-Farben?
      Nein ich meinte piros, kék, usw. Ich übersetzte alles mit Wiktionary.

Mi volt a legszebb élményem ezen a héten? :roll: Szombati vagyok egyedül itthon. Ettem tésztának és néztem Star Trek. És mi volt a legszebb élményed ezen a héten?
      ROMANES EUNT DOMUS
    • most végre adok egy választ...

Argento wrote:

Nein ich meinte piros, kék, usw
      zöld, sárga, fekete, rózsaszín, narancssárga, fehér, szürke, barna, átlátszó, tarka...
      eszedbe jut még egy szín? :roll:

Argento wrote:

És mi volt a legszebb élményed ezen a héten?
      Ezen a héten (ami eddig két nap) az volt szép, hogy tegnap majdnem két órát telefonáltam a barátnömmel. Nagyon szeretem öt.
      Én is szeretem a Star Trekket ! De csak az eredeti sorozatot ismerem.