Online Umfrage: Home Office, Kommunikation & ASS

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Hmmmm

"Which country do your answers refer to while answering the following questions?"
      wie kann ich das wissen, ohne die "following questiens" gesehen zu haben, die auf en nächsten Seiten liegen ... Oder meint die Erstellerin, dass "Do you consider yourself as autistic?"vom verwendeten Land abhängt? Im Sinne des berühmten Satzes aus Banks' A gift from the culture "I would not be a woman in this society"? Sicher auch eine interessante Basis für eine Studie.

"Please rate the following forms of communication at your work place in dependence of your preference." Meint das eine Präferenzreihenfolge oder eine Präferenzstärke?

"Please rate the following questions for communication via chat." (nicht ausgefüllt, kam in rot wieder) Wie soll ich diese rein hypothetische Situation bewerten, wenn sie in meiner Arbeitsumgebung nicht vorkommt?

"The percent of time I feel satisfied with working in home office." warum ein Slider?

aber ansonsten gut :) .